nina - amanda

fick låna amanda idag av julia :$ så jag och janina red till moritz ungefär.. janina får själv skriva om hia ;) så de blir lite uppdatering från alla =D tycker vi är dåliga på att uppdatera trots att vi är 4st.. :S men iaf amanda var jättefin, red med jaktkandaret tydligen, vet inte vad det heter men tydligen, så ville jag bara ha henne i en låg form, så tog även thidermantyglen och hade den på mittenspännet, hon var skitfin i alla gångarter, tog en kort galopp också, och han hade jättefin form där, något hög men ändå fin tkr ja :$ i övrig försökte jag ha henne bara till att inte gå så fort, hon har inge muskler nu så fort är väl enklast men vi ska bygga upp dom igen! :$ nu ska ja lägga mig och sova.. försov mig imorse... och vi hade prov på morgonen!!:O så ska inte komma försent imorgon igen. sååå godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0