line - TRÅKIGT!!!

DAGENS VILL HA: En klipptid :$
DAGENS KLÄDSEL: Ett linne, t-tröja, lång kofta och ett par tights
DAGENS SMINK: inget
DAGENS FRISYR: utsläppt, plattat håret 
DAGENS LÅT: Loca People (what the f**k) med Sak Noel
DAGENS PLANER: Innebandy? :p
DAGENS SAKNAD: FAIPEN♥
DAGENS SJUKA: vetinte.
DAGENS DROG: kiwi :$
DAGENS ROLIGASTE: vet inte ;)
DAGENS FAVORIT: Haha vet inte :p
DAGENS KÖP: inte köpt nått :]
DAGENS GODIS: Inget! Visst är jag duktig...?
DAGENS HUMÖR: haha, trött och hyper :D
DAGENS ORD: öööööt - ööööt (som en båt tuta..)

VEM

Vem är i rummet med dig? Inte nån.
Vem fick du senaste sms av? Erica
Vem tänker du på nu? erica, eftersom jag tänkte på sms:et.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma.
Vems hus var du senast i? hus?? ninas :p
Vem önskar du var med dig nu? julia :$
Vem är din favoritsläkting? Ha! säg inte:p

VAR

Var är din mobiltelefon? fickan
Var handlar du mest? ica supermarket på morön :]
Var fick du tag på tröjan du har på dig? jag köpte den på cubus för typ 5 år sedan :P
Var åkte du senast bil? till cim och anton

VAD

Vad åt du senast? kiwi
Vad drack du senast? mjök
Vad är det för färg på dina byxor? vet inte.. typ siraps färgade??
Vad är den närmaste saken som är blå? mina trosor :$
Vad har du på fötterna? sockar
Vad är din favorit färg? röd och lila mest :P
Vilken film såg du senast? ee.. vet inte, tror de är Super Zebran :D
Vad hör du just nu? Spotify - Loca People (what the fuck)

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? jarå
Tyckt att din kusin är het? nope
Sovit naken? haha jå :$
Kört över hastighetengränsen? har aldrig kört bil.. och har inte kört moppe där de är hastighetsegräns..
Målat om ditt rum? de är ommålat då min syster bodde där
Dansat framför en spegel? Haha. hahah jaa :$
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja.
Varit i slagsmål? tror inte så
Smugit ur ditt hus? Haha. nae
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja :(
Hånglat med en främling? nej
Älskar eller saknar någon nu? ja..

 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår? casper höll jag på att säga men de va i förrgår..
Vad gjorde du kl 08 i morse? satt på cykeln
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt vid datorn :p
Det sista du sa högt? Jaa!
Det senaste någon sa till dig: Line, nu åker jag!
Vad har du druckit idag? vatten och mjölk
Vad var det senaste du åt? kiwi
Vad var det senaste du köpte? godis :$
Vad är det för färg på din ytterdörr? träfärgad.. omålad ;)
Vad är det för väder hos dig nu? vet inte.. orkar inte gå och kolla
Godaste glassmaken? Gammeldags vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jaa.
Sover du tungt? nja, vet inte
Drömmer du mardrömmar? sällan
Trivs du med ditt jobb? skolan??
Favoritklädsel? jeans och nån snygg tröja :$ eller mina dansbyxor :D
Favoritlåt just nu? Loca People (what the fuck) med Sak Noel
Vad ser du om du tittar till höger? en blå stol
Vad gör dig glad just nu? Hm... bra fråga.
Vad ska du göra härnäst? byta om får hämtning om 10 min :$
Höger el vänsterhänt? vänster
Humör just nu? Sådär..
Favoritgodis? Oj.. alla goda :D
Kläder just nu? Mina tights och en grå-svart randig kofta
Sommarplaner? Inga alls
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Hmm... vet inte ;D typ båda :D
Vad är viktigast för dig? Min familj typ??
Är du kittlig? Ibland, beror på vad jag är på för humör..
Snarkar du? Om jag är förkyld så gör ja det.
Stjärntecken? tvilling
Äckligaste insekten? ALLA :O
Stökigt el välstädat? ibland ordningsam men oftast stökig :$
Vad längtar du mest efter just nu? hästar.. :$

dagenslåt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0