line - sötbarn xD

haha, när vi satt och åt så kom mille in så när jag ätit klart satt vi oss vid datorn, sen efter typ 5 min så kom Leo och sa att mille skulle komma hem och äta! och han ville inte de.. men jag bar hem honom och då blev han JÄTTE arg och började slänga i sovrumms dörren sen sprang han hem till mig, jag var på väg till datorn då igen då mille var i våran hall och han trodde jag skulle bära hem han igen så han sprang och gömde sig bakom yttedörren så jag började viska med han:
jag - Ser du mig?
mille - nae
jag - ser du mig nu då?
mille - jaa *sen skrattar han*
sen sprang han hem och åt :')
haha sötbarn xD
att första sekunden JÄTTE ARG springer och skriker "Dumma mamma" och vägrar äta middag..
sen 3 min senare typ jätteglad och äter middagen :3
:]
dagen iaf har varit ganska bra, ska cykla till cim ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0