line - luleå

förlåt om jag ALDIRG bloggar.. men har ju varit i luleå.. men eftersom jag uppdaterar så lite så ska jag göra en lista :$
1. En bild  på favorit hästen
2. När och varför jag började rida
3. Alla hästar i stallet
4. En bild som gör mig lycklig
5. Detta måste jag träna på
6. Detta är jag bra på
7. Min bästa vän och varför
8. Hoppning eller Dressyr
9. Mitt motto
10. Min högsta dröm
11. Sånt jag gör på vardagen
12. Min största rädsla inom ridningen
13. En person jag träffar varje dag
14. En bild på hur jag bor
15. Bloggar jag läser
så börjar med dag 1 efter detta inlägg :)

idag så har jag varit i skolan och suttit vid datorn :$
och i helgen varför jag inte uppdaterade var föratt jag var i luleå med Angelica.
de va super kul ;)
hon hämtade mig hemma efter skolan, då for i till casper och packade och lastade casper sen drog vi till luleå.. när vi kom fram så ställde vi casper i spiltan och packade upp sakerna.. sen så bytte jag om och red han lite i manegen, red mest på volt, och lite öppna och skänkelvikning :)
de gick väl sådär.. casper va superfin med jag red som en kratta.
osvosv.. orkar typ inte skriva :$
men angelica tävlade iaf tre klasser 0.90m, 1m, 0.95m vill ni veta hur de gick så får ni besöka hennes blogg.
http://curiouscasper.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0