line - foto

har de lite svårt med att blogga just nu.. har typ aldrig tid eller ork!! orken beror på att jag inte har nått intressant att skriva-.- men ska typ snart börja rida regelbundet igen så då blir de mer update från min sida :D
men har oxå lite svårt med en läxa vi har fått..
de är nämligen så att vi (min klass) ska fota olika saker som står på ett papper och redigera bilderna och så.. men har ingen kamera!! :(
men vi har två veckor på oss att skicka in bilderna till lotta (våran bildlärare).
aja, vi får se hur jag gör.. får väl skita i läxan om jag inte får låna någons kamera :$
och idag på träningen så ska vi oxå fotas ;)
vi ska fotas enskillt och en lagbild :p
haha, men de blir nog säkert bra ;)

ikväll efter träningen ska jag packa till i helgen oxå ;)
ska ju till luleå med angelica på meeting :D
saknar♥ (sitsen värdelös pga att jag rider lätt och driver just på han :$)..

Kommentarer
Postat av: amanda

jag har oxå en uppgift där jag ska fota på ett visst sätt och sen redigera enligt ett papper ;O

2011-10-15 @ 11:08:49
URL: http://amandasbiilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0