line - dag 2

2. När och varför jag började rida
jag har ingen aning!!

jag har dock en teori :p
haha, men min syster cim red på ridskola för VÄÄLDIGT länge sen och när jag var mindre ville jag göra allt son hon gör/gjorde (en del saker än idag :p) så kanske därför..
och när?? jag tror jag började på ridskola när jag var typ 9?? (hoppade över första gruppen då man lär sig rykta, skritta, sadla, tränsa osv..)
men hade ride tuffsen före de.. för jag kunde trava och sånt själv, dock inte galoppera.. och första gången jag gjorde de på ridskolan gick de jätte bra sen en bytte vi häst och då i galoppen höll jag på falla av så då ville jag inte galoppera längre.. men de gick över ;)

Men självklart beror de oxå på mina underbara kusiner ;) (nina och angelica)
när jag var miniii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0