janina - ridit

Igår så red jag ju med julia, Hia var jätteduktig och det gick oväntat bra!! Han blev bara rätt typ en gång och de var när vi hörde ett skott men annars gick det jättebra :) Idag blir det johanna som får rida, jag ska cykla bredvid eftersom det blir första gången han är ut och rider själv. Ikväll blir det förhoppningsvis att träna sen hem och se slutet på hockeyn. Men om det inte blir någon träning så ska jag nog pyssla lite med Hia sen se hela hockeyn :)
Blev inga bilder för nina foljde inte med och cyklade, men dom kommer.. snart, någon gång :) kanske kan fota lite när johanna rider idag, men då blir det bara mobilkort!!
Aja, nu ska jag fortsätta jobba med Turismen heeela dagen xD


foto: jaaag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0