janina - hia

Johanna red idag som jag tidigare berättat, allting gick jättebra till en början och han tittade inte alls runt lika mycket som han gjorde igår. Han såg allt lugnare ut. Men efter halva vägen hände något... Han tjura ihop, jag fick leda honom osv. Det var som att han hörde/sög nå djur, eller att han alltmänt var trött o slut, jag vet inte. Jag ska fara ut imorgon och rida själv i ljuset och se om han beter sig likadant då, hoppas inte!! Kan ju vara för att johanna satt på också, men det tror jag verkligen inte!!
Aja, lite kortfattat blev de där, men jag är trött och orkar verkligen inte skriva nå mycke :] blev inga bilder idag heller för det var för mörkt.. besvikelse, aja någon gång framöver ska väl det lösa sig :) Godnatt :)


foto; jag

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Kommer nog bli bra, han har ju nyss kommit.. ! :)

2011-10-05 @ 13:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0