janina - hemma

Sitter hemma och försöker göra lite skolarbete, har även varit hemma från skolan idag, har inte mått bra alls. Så underbara julia mockar och gör stallet åt mig idag! ♥ Hia får stå idag så hoppas jag att jag orkar rida imorgon. Jag verkligen hatar att vara sjuk, det känns som att man bara skiter i allt och sover och den känslan gillar ja inte... :(
Aja, nu måste jag starta om datorn för att mitt word har hakat upp sig... Kanske måste jag hitta ett annat program jag kan skriva i.. Någon som kan tipsa om ett gratis program som fungerar ungefär lika som word 2010???


- jag är ett reflex mongo, självdå?

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

NE, verkligen inge kul att vara sjuk :( hoppas du blir frisk snabbt!



Men de är superduper bra med reflexer! :D

2011-10-24 @ 16:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0