janina - hemma ännu en dag.

Hej, precis som rubriken lyder så har jag varit hemma idag också. Känner mig mycket piggare men både hals och huvud är en pina. Hoppas på att orka mig till skolan imorgon!!
Som sagt så fick hia stå igår och så hade jag ju julia som var underbar mot mig, tack för hjälpen! ♥ Idag så drog jag mig till stallet kring två när jag hade piggnat till osv, gjorde allt klart sen så for jag ut och red en kort sväng. Hade bara tänkt skritta pga mitt mående men hia var så otroligt pigg så efter en ordentlig framskrittning så travade vi en bit och han blev bara mer taggad ju längre vi kom. På tillbaka vägen tog vi tre korta galopper sen trava jag lite så skrittade jag av. Hoppas på att kunna rida lite mer ordentligt imorgon!!
Just nu sitter jag och tittar på hockyen som inte har varit så jätte interessant men hoppas vi vinner i alla fall!
Efter hockeyn ska jag duscha en lång varm dusch sen sova ordentligt!! Julias morfar tog mitt utsläpp imorgon så jag ska orka skolan, underbart!!! Men då har jag utsläpp hela helgen, men de må då vara, vi har ju lov sen! :d


min lilla bebbooo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0