janina - allt möjligt

Eftersom att jag inte har skrivit på år och dagar så är det ganska mycket som hänt, men det mesta har väl skrivits här ändå av mina söta vänner ;)
Aja, som sagt så var vi i piteå igår och hade det asnice! dollars, badet sen lyxmat på frasses ;) Sen så for vi ut med hästarna, julia o nina körde amanda och jag red hia. Fick till några fina galopper även fast han var en aningens stressad! Idag blir det nog att rida till nina och tillbaka eller nå liknande. Jag och julia har även funderat på om man ska ut och galoppträna hästarna någon dag i veckan och det lät som att nina skulle fota/filma. Så förhoppningsvis så kommer det upp bilder på lillpajken!

Nu ska jag fortsätta med gamla arbeten från ettan så jag kanske får det klart någon gång!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0