nina - amanda

var inte så bra dag igår för mig och amanda :( var länge sen jag bara red ut på henne... har ju som haft typ galoppträning eller backträning varje gång ja ridigt sen ja började irda henne igen.. igår red vi ju marken runt och vi bråkas typ hela vägen :( inte kul, sista biten blev hon dock fin :$ men vi har delade meningar om att gå rakt på rakt spår.. antingen är huvudet och halsen snett fixar man in det så åker en annan kroppsdel ut, så det blir att jobba på :)

har även en liten överaskning får se när jag kommer ut med den :$ fick lön idag iaf, så ikväll blire fest på de ;) fira janina lite, de förtjäna hon :* nu ska jag jobba iaf, har massa grejer att göra med lite tid och jag vill göra det bra för att få mitt MVG!

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Låter riktigt spännande med en överraskning !

2011-11-25 @ 15:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0