Julia - Älskade manden

Red dressyr på gården och fokuserade mkt på att korta upp henne i alla gångarter och hon lyssnade super.Seg idag oxå var hon :/ Tjurade lite när vi skulle göra typ öppna på en volt, men annars gick allt bra. Hon orkade däremot inte korta upp sig så mkt som jag ville i galoppen så hon bröt av, men hon har varken ork lr muskler för de så ;) Red ksk 30 min, men hon såg trött ut endå i stallet. Hon stod och typ halvsov.

Red i dressyrspec sen och red då Pernille och hon tjurade bara en gång :D Hon var däremot hur seg som helst, men hon bjöd på mkt mer i slutet än vad hon gjorde i början. Den hästen har verkligen ingen som helst bjudning i skritten..Traven tycker jag bäst om på henne :$ Gick iaf bra att rida henne, men var helt slut :$


Imorgon blir de nog oxå dressyr på gården om jag inte kör ledarskapsövningar lr tricktränar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0