janina - skola

Sitter som vanligt på skolan, snart behöver jag inte berätta det för då vet ni vart jag är när jag uppdaterar bloggen xD Har i alla fall ingen lärare så de kommer bli en rätt chill lektion. Ikväll ska vi ut, se kapten röd. Kommer bli awesome!
Så julia har Hia idag, han ska få vila men hon är slaven som måste mocka och göra hans mat, mohaha :D Aja, har typ ingen att skriva egentligen... Eller joo!!
Jag red med nina igår, jag red hia och hon amanda. Vi red marken runt och det gick super bra. Jag kan inte säga annat än att jag är sjuuukt stolt över min grabb, om han fortsätter såhär så kommer han jobba ihop musklerna fort! :)
Kossorna är lines enda vän :)

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

2011-11-25 @ 15:46:10
Postat av: Sanna Andersson

Vad roligt att de går framåt! Måste ta mig ut och titta på han!

Kram

2011-11-25 @ 15:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0