janina - födelsedag

Igår fyllde jag som sagt år och jag fick jätte fina presenter, så jag är nöjd!

  • Koppar & Skålar
  • Trisslotter
  • Presentkort på HM
  • Maskara & Eyeliner
  • Parfym
  • Klockor
  • Biljett till Kapten Röd
Säker något mer också :$
Och i Söndags så fick jag
  • En svart Ziperall
  • Vinter ridstövlar (dock inte köpta än)
Så jag är som sagt jätte nöjd!
Igår så blev det nina som fick ta hia och som det lät på hennes inlägg så hade han skött sig väldigt bra, fick också ett sms efter hon hade ridit där det stod att jag hade en riktigt snäll gentleman! Blir så stolt över honom när han sköter sig så bra :)

Men som ni kanske förstår så sitter jag på skolan och skriver så jag ska börja jobba med det vi håller på med nu, sen äre luunch :d

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Bra presenter! :D

2011-11-24 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0