Stars never stop glow

Nyss varit på Ericakurs med Angelica och Linn. Angelica red Casper o ja o Linn fota/filma :D Ni får läsa mer om hur det gick för Angelica på hennes blogg. Fcik trava av Casper och ja blev en väldigt misslyckad uppsittning då han gick iväg då jag inte ens satt mig och sen börja han trava så jag föll :$ HAHAHAHA red honom sen på ängen och han var hur fin som helst :D Lille älsklingsplutten <3Sen efter vi lastat och var klara för att farra hem så blev vi sugna på Cola så vi for till Ica och köpte Cola och lite godis :$:$Angelica bjöd på det så Tack! <3 Sen skjutsade hon jag och Linn till KDRF så cykla vi hem därifrån =)

Kjell hade polle idag så blev ingen ridning med henne :)
- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0