polle

hann inte uppdatera igår efter vi ridit, blev så stressigt hem till janina och äta efterrätt :D efterrätt klockan 12 på natten helt ok :D red iaf på legdan en liten stund, han har blivit helt knas på senaste tiden.. han är inte galen, man måste rida för att han ska gå fram, det är inte normala casper. han kanske har fått parasit :$  kastade upp janina ett litet tag och körde med henne(a) han blev faktiskt riktigt fin där på slutet :) funderar på om jag ska anmäla mig till srk tävlingen snart:O har anmält mig till idakurs den 2 juni :)



-nina

Kommentarer
Postat av: Line . traningsryttare

Jag har faktiskt inget emot att han är seg, eller att man måste driva honom framåt :D

2011-05-16 @ 09:29:54
URL: http://traningsryttare.blogg.se/
Postat av: Evelina

Bra blogg :) fuxen har jättefin bläs tycker jag^^

2011-05-16 @ 22:16:49
URL: http://evelinafalkestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0