Mer vild än tam!

Min häst var verkligen mer vild än tam vissa stunder idag. Hon kom på att man kan bocka så vi hade några riktigt "fina" bockserier. Var bara i galoppen hon bockade, men hon slutade efter typ evigheter. Var så duktig så att jag ramlade av 3 gånger, men tappade balansen då hon bockade och då hon sedan började trava efter så hade jag inte en chans att sitta kvar xD Allt är fotat så det kommer att komma upp! Men hon var verkligen sjukt fin idag annars. Hon höll formen på hacket i skritten super och hon höll den bättre i traven oxå. Förr kunde hon inte ens gå i form på hacket så det är stor skillnad att rida henne på det nu än då.
Var även med Linn idag hos Dajm och hälpte henne att mocka osv.
Är även praktiskt taget bestämt att Linn ska ha Lady där Amanda står i sommar! =D Kommer bli superkul!!!

Imorgon har jag förmodligen Amanda på min ridlektion på KDRF :)
Minna får bjuda på bilden idag
- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0