inte länge kvar!!

förlåt för dålig uppdatering :$ men har varit med amanda sen i fredags, då var vi hos anette och firade henne, sjukt trevligt. sen följde hon till mig och var tävling på lördag morgon, sen så hade vi mysigt hemma hos mig innan vi åkte till hennes pappa och hämtade hennes moppe och for till icamorön och handlade godis :$ lr en BJ var :] träffade även på janina där som skulle komma och umgås med oss, sen åkte vi till OK solbacken och väntade där på felle och julia som vart på lagfest:) så åkte vi alla hem till mig och såg lite av the fast and the furious(?) sen åkte alla hem förutom amanda som ligger och sover i mitt rum just nu :$

ska försöka städa på mitt rum idag sen bege mig  till stan på något sätt... ska göra risk 1an imorgon.. är typ nevös, dock är det ju typ ingenting men, sen nästa vecka blir det halken :D :D nu är det nära känner jag, måste bara börja plugga lite då(a)


orkade inte skriva ett nytt så jag kopiera från min vanliga blogg :$

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0