im a billionaire

inte bra uppdatering från min sida.. sry. men har haft fullt upp. i fredags var jag med dom bästa och byggde bana i ers till tävlingen på lördag som jag var på och jobbade och fotade lite. om någon vill ha bilder hör av er till angelica. sen åkte jag till bure och var med lina<3 söndag åkte vi till sandgärdan då angelica, carro och camilla skulle tävla. sen tillbaka till bure och typ fira morsdag med linas familj :$ sen fick jag hämtning men har inte orkat uppdatera förrän nu.. sry. ska bli bättre på det!!

på torsdag har jag dressyrträning för ida hellström! taggar som faaaan. sen kanske tävling lördag, efteranmälningstiden hann gå ut innan jag hann byta bort jobbhelgen.. :/ men ska ringa och prata med tävlingsledaren.. annars får jag träna tills nästa tävling. i augusti!! menmen.. då får jag lång tid på mig iaf, kan behövas. nää nu ska jag inte uppehålla er mer. ska börja uppdatera mer ist.!



-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0