I have never been so sad

Orkade inte uppdatera igår för var hemma typ 10 i 11 igår :$
Var på ridhuset till 12 för jobbade lite grann och var sedan social me folk. Farmor och Frafar kom sen efter att jag varit hemma ett tag så fick en till present då :$ Fick 500kr :D
Efter middagen for jag till Manden och red henne. Nina fotade och Janina och Amanda var med och var sociala =) Nina o Janina duschade även polle sen och tog hand om henne :)
IDag var jag på skolan :) Sjukt synd att spendera en sånhär dag i skolan! Har varit varmt hela dagen :D Efter skolan så blev det KDRF och fota när Amanda red och sen blev de Gröntkort-kurs. Halv 8 for jag därifrån för hade utvecklingssamtal på skolan.. Gick typ endå bra, men mina betyg i Idrott är inte bra.. Ligger på gränsen till IG :S Här ska betygen i alla ämnen upp ännu mer :D VG och MVG i allt ska de vara ;)
Var me Linn ett tag oxå och vi hoppa GulleHumle som slog sitt hopprekord.. IGEN!!:D Sen fick vi en glass var av Frida :$
Hästarna får börja gå ute dygnet runt idag så n ufan är det allt sommar!! :D
- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0