I hate it

tjuvade Lucas dator, har försökt blogar förr men Lucas dator startar om sig själv, så orkade  inte :S mammas funkar fortfaranda :'(
men iaf så i tisdags red jag Casper (a) det gick super :D
Jag red markenrunt :) efter jag hade borstat honom-sadlat-tränsat och allt detdär, så satt jag upp, sen red jag mot Janina, skrittade lite längre än 90º kurvan så skrittade jag på kort tygel, han var jättefin, sen travade jag förbi Janina. Han var jättefin i traven oxå, så jag började skritta igen och tränade på öppnor. Sen när det gick bra så travade jag och gjorde samma sak, han var superfin :D så roade oss med lite olika saker, tränade oxå mycket övergångar mellan skritt-trav, tog ingen galopp, tyckte han var så fin så ville inte förstöra det ifall han skulle börja kicka eller nått ;) men är väldigt nöjd över ritten :D
i onsdags for vi till Cim och Anton och fikade bullar :D det var nice ;)
imorgon så blir det att fara till Julia och sova för på lördag fyller hon år! :D
Ska publisera detta nu så att det inte försvinner!! :D
Pzz - Line



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0