Hi worst day ever

Ja denna dagen har ju varit som den varit. Har mått så grymt jävla dåligt, men tur man har världens bästa  vänner som stöttar en <3 Tyvärr så vill jag inte ta upp någonting på bloggen då det är lite för personligt..
Jobbade på KDRF som stallvärdinna som vanligt idag och for hem före min ridlektion för vi hade bara teori och det kändes som jag kunde göra bättre saker än att vara där :$ Var med Linn efter och vi pratade om allt och inget. Kan bara säga att det är väldigt skönt att du finns Linn<3
Igår så sov jag med Janina i Kåge så blev ingen uppdatering då som ni kanske märkte (A)
Ni kan få några bilder från när jag travade av Casper i Tisdags och från när jag red Amanda igår:)
Jag & Casper
Jag & Amanda




Såhär kan man oxå roa sig xD Stackars poa..

- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0