Don´t go in front of me, I wont be able to follow

igår red ju jag Casper :D han var en ängel, när jag suttit upp ocg for från gården började jag rida mot Janina, jag skrittade till ungefär mitten av vägen mellan 90° kurvan och hennes hus, så började jag trava och känna på honom, han kändes först lite framåt sen när jag började göra ökningar och så i traven så blev han lat :O haha, helt mysko ;) sen när jag travat en bit och provat på öppnor så testade jag först en vänstergalopp, om jag "råkade" sluta driva så bröt han av, så jag fattade en ny, för det hände en gång, sen efter bara några få galoppsprång så saktade jag av till trav, sen så jag Julia, men hade ju otestat högergaloppen, så fattade en sån oxå ;) då bröt han inte av nån gång, han var jättefin i båda galopperna :D så jag och Julia skrittade till legdan och där satt två mästerfotografer och väntade ;) haha, Janina och Linn fotade litegrann ;) så kommer att slänga upp bilder på de sen när dom har slängt upp bilder på deras bloggar :) men på legdan då så arbetade jag mest på volter, i för det mesta trav men även lite i galopp, men det gick inte alls så bra i galoppen ;) han bröt av nästan hela tiden, så jag fick inte glömma driva, men o, jag drev för mycket så ökade han bara, så det var lite småknepigt :] men över lag så är jag JÄTTE NÖJD!! han va så fin lillkillen :´)


texten stämmer verkligen ♥

en kort dikt eller nått :S
Someday, someone will walk into your life and make you realize why it never worked out with anyone else!

-Line


Kommentarer
Postat av: amanda

sv; har seriöst ingen aning :S

2011-05-12 @ 17:10:02
URL: http://amandasbiilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0