Borta bra men hemma bäst (a)

Kom hem vid halv 2, så kl: 2 for jag till stallet, orkade inte rida, har bara sovit 7 timmar inatt :$ Men ska berätta om i helgen :D

Fredag; For kl halv 10 mot Fromheden, chillade typ hela dagen! :D

Lördag; Var med Jennifer, Maria, Therese, Mattias, Axel och Lucas hela dagen, fram till halv 1, fast då var det bara jag Axel och Matte kvar :] Vi satt mest och prattade och käkade godis och så ;)

Söndag; Sov till halv 10, fikade frukost sen var det möte sen drog vi hem.
När jag kom hem så for vi till stallet och jag tog i Faipen och borstade han och så, sen gick vi en kort prommis och han fick beta :D sen när jag kom tbk så fick han gå ut i hagen, sen packade jag hö sen for jag hem. Har även varit och handlat och haft besök av Cim och Anton & Fabbe och Kompis ;D


-Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0