bilder från helgen

fredag
åkte till bure med linda och kolla på lägenhet sen vänta på att lina skulle sluta skolan så åkte vi till stallet och allt vi gjorde där. senare på kvällen gick vi ut och var med hjalmar sen somna typ 2 :$


lördag
vaknade kring 7 och gå till torpet där det var tävling, sen var vi där typ till 1-2 sen hem till lina och duscha och fixa sig, dra och käka sen åka till varuträsk där det var party :$ spåra redan innan 10 och då kom felles päron och så fick alla åka hem... åkte med felle till medle men så kom rasmus, janina och emil och hämta mig, sen åkte jag, janina, rasmus och conny till liden och sov där.












söndag
vakna, åkte till varuträsk där janina hoppa av, fick skjuts hem och la mig och vila ett tag, sen gå till jobbet. kom hem och då sitter linda här och väntar på mig :$


-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0