Vad har hänt ? :O

Min poa har förändrats jättemke på senaste tiden. Hon har blivit mke finare och jag har hittat fler "knappar". Det har hjälp oss massor med utvecklingen. DÄremot så har hon börja sparka bakut och idag reste hos sig tillochmed :O Hon blev lite rädd för en Epa, men hon har ALDRIG gjort så förr :S Jag hoppas verkligen att det är sadeln som legat o klämt så hon får ont i ryggen o att det är därför hon håller på. Det där lät ju fel, men jag vill häldre veta vad det är som gör att hon håller på än att jag ska gå omkring och tänka på vad som är fel hela tiden.. Ska iaf förmodligen ta ut sadelPia som ska få kolla hur sadeln ligger o så, men det är inget som är helt säkert. Rider iaf bara barbacka på henne nu o så ska jag hålla på med mke markarbete o köra när jag får med mig någon som vill hjälpa till som kan köra och hantera situationen om det skulle hända något.

Annars var ridturen idag mysig och hon jobbade på bra :)


 - Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0