My heart is still going

For till Kågermarken efter skolan o va me Line o Nina. Vi åt supergod middag o sen for ja o Line ut o red Casper. Vi red stora marken runt och jag red honom nästan hela tiden förutom då han skulle skrittas av :$ Gjorde mke skänkelvikning o öppna för att aktivera honom och han blev jättefin lillpojken. Galopperade honom för första gången ute dessutom ;) Han sparkade även bakut några gånger, men det är inte så svårt att hålla sig kvar på honom av någon anledning. Och när jag skulle hoppa av så tjura han och ställde sig lite.
Min polle fick vila idag, men hon var glad endå :] Lyssnade på musik medan ja mockade o hon stod o kolla på mig hela tiden och var jättenyfiken. Söt lr vad? :D Vågade även både fixa hö och gå ner med kärran i mörkret. Applåd till mig! =D
Jag o Casper för ett tag sen :) ^
- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0