Tolkning! =D

Blev ingen hoppning för hittade inte min "bom" :( Hade med mig LInn så vi for ut och tolkade istället. Vi tolkade på små trixskidor och jag fullständigt urusel på att åka.  I någon backe för jag tvungen att att åka själv utan att tolka för att slippa att jag åkte in i hästen lr liknande. Det slutade med att jag rammlade omkull längst ner i backen och hästen blev rädd för mig.. Hade jävligt ont i låret och rumpan ett tag, men känner inte av något nu :) Hon var iaf grymt fin att rida :D En aning motvillig, men hon lyssnade hyffsat så är ganska nöjd iaf.

Imorgon så får hon följa till KDRF för ett hoppass på min ridlektion =D Ska känna igenom henne lite för tävlingen nästa vecka ;)



 - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0