Tillbaka! :D

NU är jag tillbaka från Malå. Har varit ganska trevligt, men jag har blåmärken verkligen överallt. Lördagen blåste det ganska mke så åkte inte så mke då. Åkte mer skidor än bräda (a) Ramlade en hel del med brädan så det är en förklaring till mina fina blåmärken ;)
Gick mke bättre att åka bräda idag så åkte ganska mke, men åkte även lite skidor. Har grymt mke träningsvärk i benen, men det visar bara att jag åkt mke ;)


Saknar min ponny asmke just nu, men ska ju få träffa henne imorgon. DÅ ska jag gosa med henne och förmodligen bara ta en lugn ridtur. Hon har säkert träningsvärk efter att Nina ridit henne ;)

Hela mitt lov har blivit planerat nu oxå, har typ två lediga dagar, men ska försöka vara med någon kompis då som jag inte varit med på länge :)
NI kan få se vad jag ska göra ;)

Måndag: polle/kompis
Tisdag: Inget/kompis
Onsdag: Kolla på när Amanda tävlar / polle
Torsdag: Tävla polle i Hoppning :D Line kanske kommer.
Fredag: Va me Line / polle
Lördag: Va me Line?
Söndag: va me Line?/ Polle



- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0