the only thing i get from you i pain

orkar inte skriva någonting igen så jag kopierar det jag skrev från min egen blogg, jag är så rolig känner jag...

igår var det ju hockey direkt efter jobbet, fick sluta tidigare så jag skulle hinna. nå så grymt skönt med vinst då också!!! sen gick vi hem till atorp och hade typ tjejkväll, även om det kom killar, typ conny och rasmus menmen.. dom for efter ett tag och så inveg vi malåfilmen :$ ÄLSKAR!!! sen blev det även planerat att v.17 åker vi dit igen!! dock inte vara i backen då, men fan så kul vi ska ha ändå!!

har iaf vaknat nu och väntar på felle och amanda, lr jag har gjort det i en timme, har börjat stöka bort lite och borde egentligen göra lite mer :] men ja orkar inte nu(a) är typ trött :D förresten.. har alla kommit ihåg att ställa fram klockan en timme?

massvis med bilder kommer sen! vi deltog även typ 40min i earth hour



-nina

Kommentarer
Postat av: Carolina

Svara gärna på frågan som är uppe på bloggen nu! I vilken hästaffär handlar du dina varor? :)

2011-03-27 @ 15:41:44
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0