Sunny Side

Hallo, idag så har jag varit på kdrf och tittat på när Bella har ridit Starlight :D följde med Cim, sen när jag kom hem så for vi till stallet :D jag red i ca 1 timme idag :D han var super fin (a) älskar honom :P På vägen från stallet så var han jätte fin i alla gångarter, men sen på vägen hem så vart han pigg, men det är kanske inte så konstigt, han har stått sen i onsdags, eller torsdags ;) men då iaf så var han ju pigg på hemvägen så jag fattade en galopp och drev tills det gick saktare och saktare ju mer jag drev ;) Han var jätte svättig när vi kom tillbaka till stallet ;) Men då vi kom tillbaka så travade jag av honom på banan (eller det är inte en ridbana men en liten sandplan :S fast vi kallar det för volten ;] ) men då var han jätte fin (a) älskar honom! :D
Nu ska jag vänta till kl: 8 då solsidan börjar xD

PUSS - Line

En gammal arkiv-bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0