Srk

Hade friluftsdag idag på skolan. Valde ridning och vi der då på Skellefteå ridklubb. Fick rida en c-ponny vid namn Putte. Ganska söt krabat, men ingen häst för mig. Kände mig för lång, han var inte så pigg som jag vill ha hästarna jag rider heller. I galoppen gick han verkligen inte att sluta driva framåt för då saktade han av. Om jag rider där någon mer gång så vill jag faktiskt rida en häst lr iaf en D-ponny. Kändes lite konstigt då det var en som var kortare än mig som red en D-ponny -.-

Taggar att rida Amanda imorgon. Allt jag vill just nu är att rida MIN häst som lyssnar och är känslig för alla hjälper. Min lilla underbaring!<3


Putte ^

 - Julia

Kommentarer
Postat av: Line

Jag har det imorogn TAGGAR!! :D<3

2011-03-01 @ 17:59:20
URL: http://traningsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0