snöstorm :(

jag borde egentligen vara ute och rida nu, men när jag kollar ut genom förstret och går utanför dörren så tappar jag allt sug :O det är typ snöstorm här :(... hade jätte problem med att få mig dom 20 meterna till stallet imorse då hästen skulle ut. tog på riktigt 1 minut! :O det blåser inte lite... så jag funderar på att hoppa över ridningen, då det är sagt att han inte ska ridas då vi inte känner någon lust. men ska höra med syster först, det är ju som hon som bestämmer.. så kanske blir en ritt iaf :)


bjuder på en bild på min hamster :)

-nina


Kommentarer
Postat av: emma - ponnybloggare i norrland

SV: jag sa också att bakvalvet låg för mycket neråt, då kan man lägga en gummipadd under så blir trycket utjämnat. Vi har en till sweetie och det funkar super. Om man inte vill byta sadel så är det ett alternativ.

2011-03-11 @ 10:26:51
URL: http://ponnyfantaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0