Planering inför SPORTLOVET!

Planering inför sportlovet:
Måndag: Fara till mormor / Inger å hälsa på.*
Tisdag: Fara till Inger / Mormor å hälsa på.
Onsdag: Fara till piteå och åka bräda (a), med Cim, Anton, Lucas och Hampus*
Torsdag: Åka skoter :D* och på kvällen blir det kanske att fara till Julia.
Fredag: Vara med Julia :D
Lördag: Vara med Julia?  :D*
Söndag: Vara med Julia? :D och så har jag Faipen :D
Nu kanske ni undrar varför det är * placerade på olika ställen? :P
Det är för att jag ska säga, vem olika personer är, och kanske var jag ska åka och sånt (a)
•Fara till mormor / Inger å hälsa på - Mormor är ju mammas mamma, fast det visste ni ;) men Inger är mammas moster (min mormors syster).
•Fara till piteå och åka bräda, med Cim, Anton, Lucas och Hampus. - Cim är ju min syster, hon är blir 20 år i maj, Anton är hennes pojkvänn ;D Lucas är ju min bror, fyller 13 i november och Hampus är Antons lillebror som går i 1 eller 2:an tror jag ;S
•Åka skoter - Vi kommer att sova hos Antons mamma från onsdag till torsdag, och på torsdagen kommer vi att köra skoter :D
•Vara med Julia? - Vet inte säkert men hoppas verkligen :D
Men om jag ska vara med Julia, så tänkte jag rida Casper en av dagarna så kan vi fara ut tsm, eller nåt. Men det löser sig :D

Nu så ska jag kolla bloglovin, facebook, sen är det tv:n som gäller ;D
Saknar sommar ;D
pzz - Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0