Never say never!

Nu sitter jag i Kågemarken, väntar på att klockan ska bli 4 :) gissa why? men hockeyn börjar ju då :D
Idag när jag var hos Faipen så for jag ut en sväng barbacka :D hanvar jätte snäll, jag red ut på motorvägen sen oxå, men då hoppade jag av och gick, sen när vi kom till grusvägen skulle jag försöka ta mig upp :S så jag gick till sidan av vägen, gick upp på plogkanten och hoppade upp på ryggen, men låg dock på mage, klämde åt så jag skulle kunna ta mig upp, men då trodde faipen jag menade att han skulle gå framåt, men trcket slutade ju inte för de, så han började trava. Så då gled jag av med mening. Sen då testade jag igen, men då stod Faipen för långt bort så jag gled av direkt och då gick Faipen en steg fram så jag vart stämplad ;) men sen då provade jag en gång till, och då gick det :D haha, så vat jag glad, ni vet "tredje gången gillt" som man brukar säga ;) Nä, nu ska jag gå ner till de andra (Cim, Anton, Julle, Lucas, Angelica, mamma och Musse) :D men en sak till bara, Fabbe duschade idag :D så nu är han ren och fin ;D



pzz - Line


Kommentarer
Postat av: Carolina

SV: Nej absolute inte. Vilken som helst. Dom är bara exempel :)

2011-03-27 @ 16:52:14
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0