Love

På skolan så hade vi nå KGB sak och då skulle vi dela ut lappar om att det skulle vara med en loppmarknad och att folk gärna fick skänka saker till den. Jag, LInn och Kiza fick ett omårde i Kåge och vi hittade först inte dit xD TOg oss en halvtimme att komma oss dit vi skulle och det var egentligen inte ens svårt att hitta -.- Har verkligen inget lokalsinne! Efter skolan så for jag till Kågemarken och var med Line. Vi var ut och red Casper och han var ganska trippig idag. Det var blåsten som gjorde det, men han var typ endå lugn på något sätt. Något jag är nöjd med över ridturen är att jag tänkte verkligen heela tiden på att inte rida lätt så fort och yvigt att jag kläckte dom små äggen som finns där ;)
For till Amanda efter och for ut en kort sväng i typ bara skritt. Travade bara lite grann för att se om hon markerade något i högerfram vilket hon inte gjorde! :D Hon var även sjukt fin. Hon hade ingen form, men hon gjorde sitt bästa till alla övningarna jag bad henne göra. Hon var även på myshumör idag. När jag sadlade så var hon bara tvungen att se så jag gjorde rätt och hon ville verkligen vara i min närhet hela tiden. Sötpoan!
Får se om jag följer Nina til Amanda imorgon efter att jag ridit, beror på om ja orkar ;)
- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0