Kommer bli pank..

Har varit med Lina hela dagen. Vi har typ mest pratat och sen for vi till OIK(fråga mig inte vad det är, för jag fatta typ inget) Sen har ja inte gjort så mke. KOllade lite på hockeyn och vi VANN!! :D Dock efter förlängning.

Nu till saken. Jag funderar på att ta ut en equiterapeut och en sadelutprovare till Amanda. Hennes sadel glappar bak och verkar inte ligga som den ska då hon får skav av den. Hon är inte helt i kroppen heller känns de som så då vill jag ta ut en eqiuterapeut för att kolla igenom henne noggrant. Vill verkligen att hon ska må så bra som möjligt så då ska jag lägga alla mina pengar jag har nu på henne. Hon är värd det! Ska även köpa en ny outfit åt henne så fort jag får råd ;)


Vi har kommit så jävla långt sen sommaren!!

 - Julia


Kommentarer
Postat av: Emma

lägg upp en bild på amanda med sadeln på, jag skulle kunna komma och kolla hur den ligger om du vill :)!

2011-03-09 @ 20:10:16
URL: http://ponnyfantaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0