I wich i could

Hann tyvärr inte att blogga igår, men hade en trevlig dag :) Hade innebandy som vanligt, det var en väldigt kul träning faktist :D vi tränade mycket powerplay och boxplay. Jag spelade i boxen, och då min"kedja" var ute så fick dom inte ett enda skott på mål, iaf inte första bytet (a) men dom fick iaf inte några mål då jag var ute ;)
Nu över till idag... Idag är det onsdag, det betyder att jag har Casper :D det var typ 100 år sen jag red honon, eller det känns iaf så :] men vet inte vad jag sak göra med honom idag :) Julia ska iaf vara med mig å Casper idag :) Amanda är ju halt så vi ska inte rida med varann :)
Nu ska jag bara vänta på att klockan ska slå 15.45 då jag får hämtning av Julle :) så då bär det av :D
Abbie^
-line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0