I stand here alone

Hej, hann inte göra ett inlägg igår :P Så det kommer nu :D
Men jag hade ju Casper idag. Men sadeln har ju inte kommit än, så jag var tvungen att rida barbacka :)
Så jag gick ut och borstade kratsade hovarna och kammade man och svans, sen tog jag på honom reflex benskyden, saen efter det så tränsade jag tog på mig reflexer, så då hade Angelica hämtat cykeln så for ut marken runt ;) Först hade vi tänkt ta lilla men det vart stora, igenom kåge ;D Vi tränade dressyr:] Asså, öppna, sluta, skänkelvikning, övergångar (skritt, trav, han har ju stått i ca 1-2 veckor och bara blivit tömkörd ;)) så jag tyckde det gick super, han ställde sig några gånger, några jätte höga några små ;) men det gick bra endå :) Sen när vi kom på gården så provade jag en galopp i både höger och vänstervarv :D han var super fin då oxå :') så nöjd över honom. Men jag tror att han stegrade pga mig, jag visste inte hur man skulle göra hela tiden så han vart väll less, men sen när jag kom på hur man gör så gick det super :'] Och jag tycker att Angelica gjorde det bra som cyklade stora markenrunt, då det var så halt ute... fast jag tror inte det var så himla halt ;S
Men nu ska jag fika frukost :D
PUSS - Line


Detta är Prins Ior, som jag red igår på friluftsdagen :D han var skit fin, och söt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0