I hate headlines! :@

Idag så kan ni inte gissa vart jag har varit?! :/ haha, jag har såklart vart i skolan. Min dag så ut som vanligt, det vill säga: börja 08.15 och då hade vi mentorstid, efter det var det no,  och på no jobbar vi just nu med kemi (igen). Sen efter no så kommer äntligen ett roligt ämne :D syslöjd! då skulle jag börja virka, så idag har jag lärt mig något nytt (a) efter slöjden så hade vi lunch, sen då vi började om så hade vi so, och på so hade vi klassråd! på klassrådet hade vi 3 punkter, första: inomhusmiljön, andra: innehåll till hälsalådan (hälsalådan är en låda där det ska finnas massa saker man kan göra på raster) den tredje kommer jag inte ihåg :$ men iaf så det mötet tog ca 35 min, och då var det bara 5 min kvar av lektionon så vi fick sluta då, efter so, var det språk, och jag går tyska. På tyskan hade vi läxförhör och såg film. Efter tyskan var det matematik, och då  jobbar vi med tabeller och diagram. Då när matten var sluta så hade klockan slagit: 14.20 och 20 min senare är det dax för elevensval, idrott, och då hade vi fotboll. Det var typ tråkigt :( Men jag slutade iaf 15.30 ;) så jag HATAR fredagar, bortsett från slöjden (a)

Nu ska jag och mamma snart och handla? :) Ska äta gó maten idag :D typ kroketer och nå kött :]
btw, Cim och Anton ska äta med oss ikväll :) och då kommer Fabbe :D
är dom inte söta? :D

-Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0