I am number four!

Kom just hem från ett ljusparty ;) eller partylite som företaget(?) heter ;) min gudmor Ellenore säljer, eller ja... de flesta kanske vet vad det är? ni som inte ver får väl fråga? :P Men iaf så det  ar jätte trevligt. Vi (jag och Elle) visade upp olika ljus typer och lycktor och sånt ;) Hon som var värdinna skulle få en bonus gåva om hon och hennes kompisar / släkt köpte eller beställde för över 2200 kr :] och hon fick det till 2400 (ca) ;)
Orkar inte skriva i detalj, ni kommer endå inte fatta, eller okej, det kommer ni men jag orkar inte ;)
Juste, jag ska börja följa Elle på alla hennes visningar (då det passar för mig, om inget krockar så att säga) och få lön för det :D hur mycket vet vi dock inte, det beror på hur många gånger jag följer på visningar, så jag kanske känar in någon hundring extra :D eller ja, jag vet ju inte exakt men jag gissar väl på nått vid 100 kr om jag föjler så ofta jag kan (a) så har väl kanske som lite som ett jobb nu? :S



Godnatt!! - line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0