Goodis

När vi var på stan så kollade jag på en bikinitopp, men det blev inget ;) Men varför slösar jag så himla  pengar när jag är med Julia? :S Inte bra :] Haha, vi for på Royal oxå. Tittade på allt möjligt, allt från stövlar till kavajer. Hittade ett jättesött rosa shabrak :D och ett jättefint lila, och ett jättefint blått ;P haahah!! och så köpte vi godis oxå såklart ;) men när vi kom hem så lagade vi middag, färdig köttfäsås från Findus, den luktade som barnmat, så ut som barnmat och smakade som det :P Haha, men åt upp endå :) Julia får hämtning imorgon vid 12 :( så det blir att fara till Faipen själv :] men det blir nog bra, Enligt Cim så hade svullnaden gått ner, så vi får se om den är borta imorgon så ska jag fara ut och skritt och travarbeta honom :) vi får se hur han känns, om jag kanske provar en galopp :P Men hursomhelst är jag hur ladda som helst, har inte ridit på en vecka :( Casper kunde ju inte ridas i onsdags då han hade tappat en sko :( men nu har han skor igen så på onsdag blir det ridning, om allt går vägen.
Men nu ska jag inte skriva nå mer, då kanske ni inte orkar läsa allt :D

Haha, blev jävlit sugen på att fara in på ridhuset och rida ett rejält dressyrpass (a) eller kanske hoppa (a) :D

-Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0