dööööd

AMANDA
Red till lindgren och tillbaka med janina på släptåg på madrass ;] blev skritt typ, kanske 200meter trav och 50 meter galopp, fick henne jätte fin i alla gångarter, så jag tror våran brottning igår hjälpte :) sen har jag även kommit på henne lite, hon vill ju ha en fast hand men hon blir så stum i munnen och man har ingenting i handen, så jag leker lite med ringfingrarna, dock inte mycket utan litelite och då blir hon sjukt fiin!!



CASPER
Red bara några varv på gården, han var fan galen :O sadeln har inte kommit så det blev barbacka, minsta lilla grej jag gjorde så blev han tokig, så hade inte ens korta tyglar på honom ;S.. kortade kanske 1,5 decimeter annars började han ställa sig :S.. så blev inte så lång ritt, men han fick röra på sig iallafall och imorgon kommer sadeln så då blir det ut marken runt med angelica så får hon se hur amanda jobbar och ge mig tips :)


så är typ helt död i kroppen nu.. :S var typ slut imorse för det jag och amanda brottades igår sen gymmade jag idag på skolan, gjorde 100 sittups :O så kommer vara helt död efter helgen för janina har tänkt dra med mig ut och gå imorgon :O stackar mig :(

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0