ääämääändiii

har kommit hem från stallet nu. blev att jag tog cykeln, blåste inte så jättemycket ändå :). blev en barbacka tur med hacket till mulle skogen bara. provade på lite trav oc kände itne av någon hälta denna gång, men blev bara skrittarbete ändå, hon blir bara duktigare och duktigare lilltjejen :] nästa gång blir det nog prova rida med bett och sadel utan thidermantygeln, har bara ridit med hacket, kanske därför hon vart så snäll med mig ;) ska iaf vinna över henne med bett då också, hon blir så grymt skön att sitta på då hon inte går med huvudet högt upp. nu ska jag sova, ska släppa ut casper imorgon sen skola. blir marken runt med casper, novabett och bakvägen, får se om han hetsar upp sig som han brukar göra på galoppsträckan ute vid e4an. kommer iaf mycket uppdatering imorgon! godnatt


angelica och casper på tävling sommaren... 2009.. tror jag? angelica har då väst så borde vara så

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0