random rubriken här asså

har varit fullt upp hela tiden typ :O men trevligt iaf :) igår så följde jag Julia hem till henne. Men kan annars skriva mer nogrant om vad vi gjorde i bureå och igår å idag? :)
i Bureå så sovde vi ju i husvagn. Vi hade lånat min gudmors husvagn eftersom hon är i varberg (?). Vi kom dit på söndagen och då chillade vi mest som bara, for dit på kvällen typ ;)
sen på måndag så sov vi till typ halv 10? för min lillebror ligger och ropar på Nalle och Milton (vovvarna jag är hundvakt åt, bilderna nedan.)
men vi låg kvar i sängen ett tag till och sen så steg vi upp och fikade. Och de var ju typ minst 30°C i solen så låg i husvagnen :$ ångrar mig, men klarar seriöst inte av värmen :( men på kvällen sen så kom Frida och då badade vi (vattnet va iskallt, eller inte iskallt men kallt tycker iaf jag att de va :S), och när vi badat klart och kom till husvagnen så hade just nina och julle kommit ;) så då fikade vi lite ;) efter vi fikat så gick vi till frida (ca 1 km) och kollade in hennes hus, på vägen hem.. eller när vi skulle hem så var vi lata och fick skjuts. Fast de va SJUKT mycke mygg ute :(
När vi kom hem så for Julle och Nina. Jag å Julia gick in i husvagnen och bäddade sen så gick vi och lade oss, klockan vart inte alls nå mycket kanske runt 10 halv 11? :)
Då på tisdagen var de Bodaborg som gällde och vart där i 4 timmar (?) tror jag, och vi fick våran QM tröja :D QM står för Quest Master ;D så vi tog bussen till bureå och när vi kom dit så var Sara och Elias (grannen) där dom skulle campa med oss ;)
Nästa dag onsdag så badade vi och solade massa men på slutet av "mitt på dagen" (vid 3) så fot vi hem till skellefteå igen ;) och då på kvällen så for vi till Julia och han typ bara landa innan vi skulle iväg igen ;) Vi följde med Angelica till Kusmark och filmade när hon hopptränade för Erika :) vill ni veta hur de gick får ni besöka Angelicas blogg!
Sen släppte Angelica av oss hos Amanda och Julia kollade hennes ben. sen for vi hem till julia och la in några låtar på mobilen. sen sov vi.
och idag så for vi till stadsfesten och åkte karuseller. Åkte 5 stycken ;) två gånger typ nå koppaktiga saker som snurrar, 2 gånger breakdance, och en gång Star Dancer (den va jätte hemsk, ALDRIG mer att jag åker den!) och en gång larven ;)
larven^
star dancer ser ut så, fast dendär hette nått annat :S^^
breakdance^

den jag inte vet vad den heter :$^

-Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0