molnen spricker

har varit i stallet idag, i 4½ timme :$ men det var endå trevligt :) jag red faipen, eller jag for ut och skrittade barbacka i ca 40 min, han var fortfarande halt idag från igår då jag och faipen gick omkull igår.
sen betade jag honom i repgrimma och red, funkade bra bortsett att han var lite okontaktbar, för han ville käka gräs, men han lyssnade iaf ;)
sen kl: 10 ca, så kom Hanna och Johan (mammas kompis adoptivbarn) och red Ullis ocg pavven ;) det gick jättebra Hanna red Pavven och Johan red Ullis Hanna travade nästan hela tiden och hon travade för första gången oxå ;) och Johan travade litegrann (hanna är 5 år och johan 3år) i höstas red Dom bara Ullis, En och en fast då travade dom inte. Men dom verkade nöjd iaf, dom fick borsta och så och rida i ca 20 min ;) på slutet red jag ullis lite oxå :$
det gick bra ;)
Sa ju spela fotboll sen med dom bästa<3<3 men vet inte om det blir, det har ju regnat, men nu har det slutat och solen lyser igen ;) men kan nog bara spela om julia har skor :) men hon säger att hon har så ;)
igår när vi skulle till stallet så följde ju janina med och körde ullis, och julia åkte och jag red faipen, men vi for ut, men han inte så långt innan vi såg att pavven haltade lite, men linna sa att det var för att han har stått så mke senaste tiden, så nästa gång så kan vi fortsätta fast pavven haltar lite :$ men det var inte alls mke, men då påvägen hem så går jag och faipen upp i skogen och han snubblar eller nått och går omkull, så han blev halt, så nu blir det skritt i en vecka :( tränset for även av :$ så gick hem utan, nackstycket gick sönder (elr ett spänne gick upp) så det var bara att laga :)
sen i torsdags så var janina, julia och nina här så vi var ute till halv 1 och spelade fotboll, lucas stog i mål ;)
så dom for hem typ tjugo i ett ;) men det var trevligt :D
orkar inte skriva mer nu för då orkar ni aldrig läsa xD
-line

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv; nix det gjorde hon inte :(



Ta bort den andra kommentaren, var från mej, Datorn dampa :S

2011-06-04 @ 17:02:19
URL: http://curiouscasper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0