Måndag

Dagen börja med skola då vi var på sportfältet hela dagen. Som tur var kom Janina och Nina o höll jag o Linn sällskap så dagen blev roligare ;) Efter de blev de hem käka o sen till Marken. Rida Polle som förövrigt var superfin, men ville inte riktigt ta det helt lugnt då det blåste xD
 Efter de blir man upphämtad av Nina o hennes räzeeer moppe och så for vi till Janina :D:D:D Vi spela lite kort o så nå spel som jag inte riktigt fatta men ja xD
Och nu har jag varit så duktig som lagt in all min rena tvätt i garderoben så nu är man ledig för dagen :D Fast finns fan inget att göra hemma så aa..
Aja imorgon är de uppdraget på skolan och sen vet jag inte vad jag ska göra. Vi får helt enkelt se vad dagen bjuder på :)


 - Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0