måndag

blev ingen uppdatering då jag kom in, hann inte för sen blev jag hämtad :D men red iaf med bågen. var fett obekvämt, men det hjälper mig i slutändan, känner att jag satt fett mycket bättre med den, för när jag tog av den så fick jag inte bra sits alls. men casper vad då fin iaf<3 som alltid. men lite stretig i början, men han har ju inte gått på bett sen 6 juni tävlingen typ.. men sen blev han jättefin, har tur som har hela sommaren på mig att träna då det itne är någon dressyrtävling förrän i augusti och dom två första så jobbar jag, men det blir nog bra ändå :) ska rida många träningar för dressyrtränare, så får hoppas det blir något bra av det här. jag vill ju satsa nu :$  nu ska ja vara social med amanda sen sova, upp och jobba halv 7 imorgon...


lite taggad poa(a)

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0