let me die

har legat i sängen ett tag nu :) har varit och fota nina när hon red nina kurs :) hon verkade nöjd, men mer om de sen när hon skriver :D

jag och julia har typ FULL späckat schema :S

ikväll: Amanda ska släppas på grönbete och vi ska rida faipen och ta in hästarna i medle :)
imorgon: bodaborg(?) annars vet vi inte :$
lördag: spela fotboll, brännboll och massa annat med dom bästa♥ vara på kdrf och hjälpa de som vill prova på att rida
söndag: jobba HELA dagen på tävlingen på kdrf
måndag: samma som söndag (söndag är  det ponnyklasser, måndag häst)

asså vet inte om jag kommer att orka allt xD hahah, men tycker synd om Nina´, hon ska tävla på lördag! jag vill fara och kolla men tror inte jag får för julia :$


parasitpollen^ :*:*♥

plus att Minna fick följa till stallet idag :) hon var jättesnäll :D vi hade henne lös och hon följde efter hela tiden :) och dessutom fick hon bada för första gången i år :) hon tyckte det var jättekul :)


minna för er som inte vet^ :)
-line o julia


Kommentarer
Postat av: Angelica

FUUUUSK jag vill å på Boda Borg :O

2011-06-02 @ 16:27:38
URL: http://curiouscasper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0